De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

marți, 29 decembrie 2009

Ciocolată cremoasă




Foarte ușor de făcut. La ornare e un lichid mai gros, dar după ceva ore de stat la frigider se mai solidifică, păstrând o textură cremoasă.

Ingrediente:
  • 45 gr zahăr (3 linguri)
  • 3 linguri lapte
  • 100 gr ciocolată cu lapte
  • 100 gr unt
Am amestecat zahărul cu laptele. Am pus la foc mic și am tot amestecat până ce zahărul s-a topit, dar amestecul nu a ajuns la fierbere.
Am pus și ciocolata și am amestecat din nou. Când a început să dea semne de topire,cam așa:


am pus și untul.

Am tot învârtit până ce toate alea s-au topit și s-au omogenizat.

Am lăsat până ce s-a răcit în voia ei și a ajuns la temperatura camerei.

Pe prăjitura rece rece din frigider am pus inițial puțin mai mult de jumătate din cantitate. Am băgat la frigider vreo oră (doar prăjitura, nu și restul de cremă care a rămas), dacă nu mai bine. Apoi am început să torn haotic restul de cremă, în dungi, linii, încrengături. Nu am avut răbdare să pun într-o pungă sau să pun cu lingurița. ca să iasă mai subțirele. Le-am făcut grosolan turnând direct cu ibricul.


Data viitoare voi fi mai atentă la detalii :).


Sursa: aici.



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.