De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 28 decembrie 2009

Suflete NOI!

Dragii mei,
cu întârziere vă urez și eu toate cele cuvenite de sărbători.

Vă doresc tuturor ca, așa cum am renăscut eu și familia mea în acest Crăciun al anului 2009 (pe care nu cred că îl voi uita vreodată), să renască și în sufletele voastre viața, bucuria de a trăi intens fiecare clipă dată de Dumnezeu și pace!

Un an nou minunat tuturor, plin de realizări de vise sperate și nesperate!

La mulți ani!

Un comentariu:

Totoro spunea...

Sarbatori Fericite si un nou an plin cu bucurii!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.