De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 23 decembrie 2009

Salată „Manager”




Așa se numea pe site-ul de unde m-am inspirat, așa îi zic și eu.

O minunăție de salată și la aspect, și la gust.

Ce am folosit?
Păăăăi, cam așa:


  • roșii cherry
  • măsline
  • pătrunjel verde
Ultimele 3 ingrediente sunt puse separat pentru că am folosit doar pentru ornat.

Și am pus într-o farfurie adâncă:
strat de salată de țelină
salată verde de jur împrejur


strat de pui
salată verde în jur

sos remoulade deasupra
crutoane într-o încercare de ornare și restul ingredientelor de înfrumusețare

Arată cam bine, nu? (Acum a vorbit modestia din mine :)) )

Iată și varianta pe care mi-am luat-o la birou drept prânz:

Mai puțin gătită, dar la fel de gustoasă.
Am transportat sosul remoulade separat ca să nu se fleșcăiască salată de la sarea din el.

Sursa de inspirație: aici.

2 comentarii:

Ginette spunea...

Sarbatori fericite !!!

Sa va fie casa, casa
Cu bucate noi pe masa
Mos Craciun cu sacul plin,
Drumu'n viata cat mai lin,
Bogatie cata vreti,
Sanatate pentru toti,
Iar la anul care vine
Sa va fie si mai bine.
LA MULTI ANI !!

Miha spunea...

Craciun fericit! Sanatate, multe impliniri si dragoste!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.