De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 23 septembrie 2009

Waffe pizza



La o adunare ad-hoc cu persoane dragi nouă a trebuit să găsesc ceva rapid de făcut și comod de mâncat.

Am folosit:
  • 6 ouă
  • 250 gr brânză de capră
  • 100 gr cașcaval
  • 200 gr smântână
  • 130 gr făină
  • 5 gr praf de copt (o jumătate de pachet)
  • 150 gr mușchi
  • ceapă roșie
  • ardei capia
  • măsline Kalamata
  • sare
  • piper
  • chilli
  • praf de usturoi
Am mixat ouăle puțin. Am adăugat smântâna și am omogenizat. Am încorporat făina. Am dat prin răzătoare brânzeturile și am omogenizat din nou.
Am adăugat toate cele, în afară de carne. Am amestecat. Am condimentat.

Am copt două waffe așa, pentru prietena noastră vegetariană.

Am adăugat și carnea și am amestecat totul.


Le-am copt. Nu am apucat să le număr să vad câte waffe au ieșit. Eu prestam și restul mâncau :)).

Le-am asortat cu sos pentru pizza, cu ketchup și cu sos tzatziki. Fiecare după preferințe.


Ca să fiu cinstită, deși l-am greșit cam sărat, sosul tzatziki a fost preferința cam a tuturor.

Sursa rețetei: aici.



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.