De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

marți, 9 februarie 2010

Dovlecei crocanți la cuptor



Hmmmm! Bunăciune, cum ar spune Natalia. Foarte potriviți pentru adunările cu prietenii și nu numai. Se pot servi atât calzi, cât și reci și se asortează minunat cu sos tzatziki.

Cantitățile ar fi următoarele:
1 kg dovlecei
250 ml iaurt
50 ml ulei
pesmet
50-70 gr telemea (mai uscata)
sare, piper

Am tăiat dovleceii baghete potrivit de subțiri (dacă îi făceam prea fini erau greu de mânuit). Am pus sare peste ei și i-am lăsat 20 de minute să „transpire”. Apoi i-am scos pe hârtie absorbantă.

Am amestecat iaurtul cu uleiul și cu sare și piper.

Am dat telemeaua prin răzătoarea mică și am amestecat-o cu pesmetul.

Am pus cuptorul la încins.

Dovlecel - prin iaurt, prin pesmet, în tavă.


Când s-a umplut tava - la cuptor, la treapta 2 din 8, circa 20 - 30 de minute, până ce s-au rumenit bine deasupra.

Sursa: aici.



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.