De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 2 decembrie 2009

Cremă de vanilie / ciocolată




Mi se pare mai ușor de făcut decât cealaltă. Dar iese mult mai puțină.

Am folosit:
  • 3 gălbenușuri
  • 25 gr făină
  • 60 gr zahăr
  • 1 plic zahăr vanilat
  • 250 ml lapte
  • 10 gr unt
  • 40 gr ciocolată
  • 1 fiolă esență de vanilie
  • 1 fiolă esență de rom









Am amestecat gălbenușurile cu 30 gr de zahăr bine bine, până ce acesta din urmă s-a topit.








Am pus făina puţin câte puţin şi am omogenizat.











Am adăugat laptele, restul de zahăr şi zahărul vanilat şi am pus pe foc mic. Am amestecat încontinuu până ce a început să se îngroaşe.








Am dat deoparte.
Am adăugat untul şi am amestecat bine.






Am pus jumătate din cantitate într-un castron. Am adăugat o fiolă de esenţă de vanilie.
În crăticioară am adăugat ciocolata şi o fiolă cu esenţă de rom. De la crema caldă, ciocolata s-a topit repede.



Sursa: aici.


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.