De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 12 august 2009

Supă de roșii

Am stat o săptămână la țară cu Natalia și cu părinții mei. Concediu pentru mine: aer curat, copil fericit, îngrijit de altcineva ....
De două sau de trei ori m-am învrednicit și eu să fac ceva de mâncare.
Acest fel foaaaarte complicat a fost unul dintre ele :)).

Cules muuulte roșii din grădină. (Asta a făcut mama, ca să fiu cinstită până la capăt)
Decojit și tocat mai mare, să fie pregătite.
Curățat și tocat ceapă.
Pus ceapa la călit în puțin ulei. Lăsat câteva minute.
Spălat orezul pus și el peste ceapă. Amestecat bine. Lăsat să se lăfăie acolo 2-3 minute.
Pus condimente: sare, piper, puțină vegeta, praf de usturoi. Amestecat.


Pus roșiile și puțin leuștean tocat. Amestecat.


Pus apă - puțină în cazul ăsta. Mie îmi place supa de roșii groasă.
Lăsat la foc mic vreoooo 30 de minute.
Închis focul.
Pus zeamă de lămâie.


La servire - presărat leuștean și pătrunjel proaspăt tocate.



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.