De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 25 iunie 2009

Prăjitură Hawaii

Foarte gustoasă, mai ales dacă apucă să stea și la frigider puțin.

Foarte rapid de făcut.

Bonus: fructele, cu cât sunt mai colorate, cu atât îmbunătățesc aspectul.

Drept baza imaginii acestei prăjituri am folosit:

(Piersicile sunt din grădină culese de soțul meu :). Le-am decojit și le-am tăiat în cuburi potrivite cu ce am găsit în cutie)

Fructele le-am pus la scurs din timp.

Am aprins cuptorul la treapta 2/8.

Am cântărit ingredientele pentru aluat:
  • 150 gr de unt la temperatura camerei
  • 150 gr de zahăr
  • un praf de sare

  • 2 ouă

  • 250 gr de făină
  • 25 gr de nucă de cocos
  • 2 lingurițe praf de copt (5 gr)

  • 1 linguriță coajă de lămâie
  • 3 linguri zeamă de lămâie

Primele 3 ingrediente - mixate până la omogenizare.
Adăugat ouă - mix până s-a topit zahărul
Adăugat următoarele 3 ingrediente - omogenizare.

Aici am abandonat mixerul și am folosit o spatulă mai departe.

Am adăugat fructele și lămâia și am amestecat ușor să nu strivesc nimic.

Am pus în tava unsă cu unt și tapetată cu făină. (Am folosit o tavă de dimensiuni mai mici ca să iasă mai înaltă).

Am lăsat la cuptor 50 de minute.

Am lăsat prăjitura să se răcească.

Am amestecat 80 gr de zahăr pudră cu zeamă de compot din conservă până am obținut un sirop vâscos. L-am întins pe suprafața prăjiturii, dar nu am folosit tot. A fost mult prea mult.

Sursa rețetei: aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.