De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

vineri, 10 februarie 2012

3 dulciuri pentru 40 de persoane

În cinstirea Iuliei mele dragi cu tot dorul strâns într-un an întreg...

Azi am avut zi plină în bucătărie. Mi-a revenit cinstea (dar și responsabilitatea) să gătesc dulciuri pentru o adunare de 40 de persoane, adunare care va avea loc mâine.

Asta am ales:

Bile din biscuiți cu vișine (de data asta confiate, că proaspete de unde?)- două porții



Muffins panettone - patru porții - astea vor substitui cozonacul


și ninse cu zahăr pudră vanilat:


Cornulețe - am făcut o umplutură de miez de nucă măcinat, albuș de ou bătut spumă (de la gălbenușurile folosite pentru uns) și dulceață de caise - două porții

3 comentarii:

Fancy Cake spunea...

Ai muncit ceva! Distractie placuta!

langmina spunea...

Foarte harnicuta si toate arata asa de bine!

Irina spunea...

Vă mulțumesc pentru vizită și pentru aprecieri!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.