De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

duminică, 27 mai 2012

Frittata

Îmi plac rețetele la care am foarte puțin de lucrat efectiv. Așteptatul după copt / răcit etc nu mă deranjează.

Îmi plac felurile de mâncare al căror aspect final poate fi în 100 de feluri, toate depinzând de imaginația celui care gătește.

Îmi plac rețetele care fac o curățenie lucie în frigider. Mai am doar 5 măsline, doar 2 feliuțe de carne, doar o jumătate de ardei... ce să fac cu ele?


Iar o rețetă care se pretează la toate criteriile de mai sus este minunată! :))

Ama mi-a dat ocazia să descopăr o astfel de rețetă, provocându-mă în mai să frunzăresc blogul lui Olive. De unde am ales din start această postare. Din provocare în provocare înveți :).

Ce am găsit eu în frigider?
  • 5 ouă
  • 3 felii de mușchi afumat
  • cașcaval
  • caș sărat
  • măsline
  • fasole verde congelată
  • ceapă verde
  • ardei capia
  • mărar - în recipientul verde cu capac albastru (pe care, spre rușinea mea, am uitat să îl pun)
  • sare
  • piper alb

Am tras la tigaie într-o lingură de ulei ceapa verde, ardeiul, fasolea verde și mușchiul.

Am pus cuptorul la încălzit la 150 de grade (foc foarte mic).

Am bătut ouăle bine cu sare și piper. Am răzuit brânzeturile.

Am amestecat și restul ingredientelor cu ouăle, lăsând câte puțin din fiecare pentru ornat.

Am turnat amestecul în tavă. Aici am făcut o greșeală de începător. Nu mi-a trecut nici o secundă prin cap să ung tava cu ceva, mai ales că știam că tava e subțire. Ar fi prins bine o peliculă de unt tapetată cu făină.

Am ornat cum m-a dus capul și imaginația :).

La cuptor 20 de minute, după care am mutat butonul pe cuptor + grill la maxim de temperatură și am mai lăsat 3 minute. S-a arămit tare frumos deasupra.

La masă: cu sos de roșii cu busuioc și cu legume proaspete. Pe acestea din urmă nu l-e băgat nimeni în seamă până nu m-am rățoit la ai mei :).

Un mic dejun în familie rapid și foarte gustos.


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.