De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

vineri, 19 februarie 2010

Muffins cu vișine (și ciocolată)


Clar muffins mă salvează din orice situație de criză: musafiri pe nepusă masa, chef de mâncat dulce fără chef de a prepara, din-astea.

De data asta, niște muffins cu o consistență mai de ... blat de tartă cu fructe. Adică nu reprezintă chiar pufoșenia întruchipată, dar sunt un deliciu! Aduc foarte tare a biscuiți cu unt, doar că nu sunt crocante.

Am folosit:
  • 150 gr unt (la temperatura camerei)
  • 2 ouă
  • 5 linguri lapte
  • 4 linguri zahăr
  • 200 gr făină (voi încerca și cu 180 gr)
  • 1 fiolă esență vanilie
  • 1/2 plic praf de copt
  • un praf de sare

  • vișine (ca aici, puse la scurs)
  • ciocolată
Am aprins cuptorul să se încingă.
Am pus hârtiuțele în tavă.

Cu mixerul în funcție, am început a măcelări untul cu zahărul, apoi un ou, apoi celălalt, apoi laptele, făina cu praful de copt și vanilia. Totul a durat vreooooo ... 5 minute?

A ieșit un aluat destul de consistent, de aceea am zis la ingrediente că data viitoare voi folosi 180 gr de făină. L-am împărțit în cele 12 forme. S-au umplut cam pe jumătate.

În 6 din forme am pus un pătrățel de ciocolată amăruie și deasupra lui 3 vișine.
În restul de 6: doar câte 4 vișine.


La cuptor, treapta 1 din 8, 35 - 40 de minute.


Mi-a fost frică să nu se ducă spre baza muffinsului și nu am insistat să afund vișinele în aluat. GREȘIT! Aluatul fiind de consistență mai tare, aceste au rămas plutind la suprafață. Nu a fost rău, dar mi-ar fi plăcut să le găsesc în interior.

Sursa rețetei: aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.