De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 18 noiembrie 2009

Waffe belgiene


Hmmmm, cam bune „trebile” astea!

Am folosit:
  • 100 gr unt topit și răcit
  • 300 gr făină
  • 200 ml lapte
  • 50 gr miere
  • 2 ouă
  • 1 fiolă esență de vanilie
  • 25 gr drojdie proaspătă (un cub)
  • un praf de sare
  • 150 gr de zahăr (de preferință perlat; sau cu granulație cât mai mare)
  • un sfert de linguriță rasă cu praf de copt
  • zeamă de lămâie

Buuun! După ce am pregătit toate astea m-am apucat de treabă.

Am încălzit laptele la microunde (călduț, nu fierbinte).
Am fărâmițat drojdia, am pus peste ea 2 linguri cu zahăr, 3 linguri cu făină și laptele și am amestecat bine. Am lăsat 15 minute în pace, să se activeze drojdia.

Am stins praful de copt cu zeamă de lămâie.
Am amestecat făina cu mierea, sarea și esența de vanilie.


Am turnat și maiaua. Am amestecat bine.
Am spart primul ou. Am amestecat.
Idem (pe rând) cu:
  • al doilea ou
  • untul
  • praful de copt stins

După ultima omogenizare am lăsat 30 de minute la odihnit.

Am adăugat și zahărul.


Am copt minunățiile în aparat.




Sursa: aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.