De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

vineri, 12 iunie 2009

Cartofi noi la cuptor


Gustoși tare. Dar destul de ... nesănătoși, zic eu. Deși la cuptor, cam înoată în unt. De-aia și sunt așa gustoși.
Din când în când putem să mai călcăm și strâmb :P.

Cartofii ăștia:

au fost bine curățați și aruncați într-o oală cu apă clocotind. I-am lăsat 5 minute să fiarbă și i-am scos în strecurătoare.

Între timp am uns o tavă cu o lingură de ulei de măsline și am frecat 50 gr de unt cu sare, piper și mărar proaspăt tocat.

Cartofii semi-fierți s-au tăvălit bine prin unt și au ajuns în tavă. Când am terminat cu ei, untul rămas l-am răsturnat peste ei.
Au stat în cuptor la treapta 2 din 8 vreo oră. Atunci aveau culoarea potrivită spre a fi afișați pe masă :).

Am făcut și un sos dintr-o cutie de smântână de 200 de grame (conținutul cântărit avea doar 185 de grame :D), o linguriță rasă de sare (s-a dovedit a fi cam mult), puțin piper alb și mărar tocat.









Aici: cartofi la cuptor cu sos de smântână și pui crocant.

Sursa rețetei: aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.