De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

marți, 25 august 2009

Cartofi la cuptor



Un fel foaaaarte dificil de executat :).

Am curățat niște cartofi. Am tăiat în felii grosolane.

Am uns o tavă cu unt. Am mâzgâlit și cartofii cu ceva unt. Am pus sare, piper și boia de ardei dulce. M-am mai jucat cu degetele prin cartofi să fiu sigură că toți au fost atinși peste tot de unt și de condimente. Am pus 2-3 linguri cu apă.


Am acoperit cu folie de aluminiu.

Am servit cartofii drept garnitură la pui cu bere, care trebuie să stea la cuptor vreo două ore. Așa că de cartofi m-am apucat imediat ce am băgat puiul la cuptor. Să zic că a durat jumătate de oră prepararea. Rezultă că au stat și ei la cuptor, la foc foarte mic, pe șina cea mai de sus a cuptorului, aproximativ o oră și jumătate.
Cu mențiunea că în ultimul sfert de oră au stat descoperiți, fără folie.




Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.