De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 20 iulie 2009

Somon aromat la cuptor


Căldură mare, monșer! Și cu ocazia asta, mi-e o lene să stau în bucătărie, de nu vă pot povesti.

Așa că ... sunt în căutare de rețete la care să fie cât mai puțin lucru manual de făcut.

Asta clar e una din ele. A durat circa 10 minute prepararea. Restul a fost făcut de domnul cuptor. (Să-i dea Dumnezeu sănătate inventatorului aerului condiționat!!!)

Am pus în tavă folie de aluminiu suficient de mare să pot închide peste pește.

Am avut 3 bucăți de file de somon.
Am amestecat zeama de la o jumătate de lămâie cu un sfert de linguriță de ghimbir măcinat, sare, piper și cimbru. Am turnat sosul pe toată suprafața peștelui.
Am picurat puțin ulei de măsline pe fiecare bucată.


Am tăiat cealaltă jumătate de lămâie în felii subțiri și le-am împrăștiat pe acolo. Același lucru l-am făcut și cu o roșie mai mărișoară.

Am închis folia. Am pus în cuptor, am aprins focul și am fixat la treapta 3 din 8. Am lăsat 45 de minute. Am deschis folia și am mai lăsat 15 minute.


Am alăturat clasicii cartofi natur, alt fel de mâncare la care am lucrat 5 minute :).


Oricum, a mai rămas pește. L-am mâncat rece.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.