De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 9 noiembrie 2009

Mâncare de praz




Cumpărasem niște praz cu gândul să caut ceva pe net să văd și eu cum e.

Și asta am găsit.

Am folosit:
  • 360 gr carne de porc (eu am avut 2 cotlete potrivite ca mărime, dar cam grase pentru gustul nostru în materie de friptură)
  • 2 fire de praz (curățate și tăiate în felii mai grosuțe au cântărit 190 gr)
  • ulei
  • sare
  • piper
  • cimbru
  • suc de roșii
  • un cub de bulion ca aici
  • 1 roșie
  • măsline

Am lăsat carnea (tăiată în cuburi) să zacă vreo 2 ore cu sare, piper și cimbru.

Am pus tigaia la încins. Ulei cât să acopere fundul wok-ului în strat subțire. Când și acesta a fost încins, am aruncat carnea și am lăsat 2-3 minute la flacără mare, amestecând în continuu. Apoi am lăsat la foc mic până ce a dispărut apa lăsată de carne.


Am adăugat prazul și apă cât să acopere aproape de tot amestecul.


După vreun sfert de oră am adăugat suc de roșii (din ochi), bulionul, sare și piper. După ce am decojit și am tocat roșia am adăugat-o și pe ea. Am tăiat măsline, curățându-le de sâmburi.

Am mai lăsat câteva minute.

Și gata.


Am pus mâncarea peste orez fiert în apă cu sare.

Data viitoare voi folosi carne de vită condimentată cu sos de soia.

Sursa rețetei: aici.



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.