De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 7 decembrie 2009

Blat cu Inka


Un gust deosebit.
Vă voi povesti și despre combinația în care l-am folosit.

Am executat blatul din:
  • 6 ouă
  • 200 gr zahăr
  • 230 gr făină
  • o jumătate linguriță praf de copt
  • 40 gr Inka
  • un praf de sare


Am pregătit forma de tort cu pereți detașabili: am pus hârtie de copt pe bază, am uns cu puțin unt peretele (doar în partea de jos, pentru că am copt 3 foi separate, nu tot o dată) și am presărat puțină făină peste unt.

Am dat drumul la cuptor, să se încingă.

Am amestecat făina cu praful de copt și cu Inka.

Am bătut ouăle cu un praf de sare aproximativ 3-5 minute.


Am pus și zahărul și am mixat până ce s-a albit compoziția. Vreo 7-10 minute, așa.


Am adăugat amestecul cu făină și am omogenizat.

Am turnat (măsurând din ochi) cam o treime din compoziție în formă.


La cuptor, la foc mic pentru 20 de minute.

Idem de încă două ori. Doar că am lăsat mai puțin la cuptor, pentru că măsuratul din ochi nu a funcționat strălucit :).


Sursa: aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.