De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 24 iunie 2009

Cartofi copți de două ori

Această minunăție o comandam de fiecare dată când ajungeam la Little Texas, un restaurant din Iași.
Mi-am amintit de ei și am hotărât să încerc.

Nu mi-a părut rău :).

Am spălat bine niște cartofi, fără a le îndepărta coaja. I-am lăsat să se usuce. I-am învelit în folie de aluminiu. I-am lăsat în cuptor la treapta 2/8 o oră.

I-am scos de acolo și acum a fost etapa cea mai ... incitantă. Să lucrez cu ei fierbinți. I-am lăsat câteva minute să se mai răcorească folia. I-am desfăcut pe rând. Tăiam cartoful în jumătate pe lung. Folosind o linguriță, scobeam ușor miezul cartofului, încercând să îl transform într-o covată.



Repede repede, cât mai era cald, am pus peste miezul adunat puțin unt, puțină brânză sfărâmată de capră, sare, piper alb, am înmuiat pasta cu lapte și am pus și puțin din sosul de smântână cu usturoi cu care am asortat cartofii. Am adăugat și mărar (nu aveam proaspăt în casă, am folosit din-acela la plic).



Am umplut la loc toate jumătățile de cartofi.

Am pus în tavă.

Am ras cașcaval deasupra.



Am mai dat la cuptor 10 - 15 minute.



Foarte gustoși, mai ales în combinația cu sosul de smântână cu usturoi. Îmi plac foarte mult chiar și reci.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am fost si eu acum multi multi ani la acel restaurant din Iasi si am mancat cartofi copti de doua ori .. o minunatie, impreuna cu un muschi marinat de vita ( exact denumirea din meniu nu mi-o amintesc ). Acum ca am gasit aceasta reteta o s-o incerc si eu. Multumesc si spor in toate. Foarte bune si interesante retetele tale. Succes !!!

Irina spunea...

Mulţumesc pentru vizită şi pentru aprecieri!
Spor şi ţie!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.