De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 11 iunie 2009

Biscuiţi picanţi


Alte crocănţele numai bune lângă o bere rece.
De data asta picante.


Am abuzat de:
  • 25 gr de caşcaval ras
  • 25 gr de telemea sărată rasă
  • 150 gr de unt
  • 25 ml de apă
  • 1 ou
  • 1 lingură cu smântână
  • 1 linguriţă de sare (cu sarea mea nesărată, mai mergea puţin)
  • 1 jumătate de linguriţă de piper (m-am gândit la Natalia, altfel aş fi pus mai mult)
  • am rotit de 3 ori tubul cu chilli
  • 300 gr de făină

Toate ingredientele, MINUS FĂINĂ, au aterizat în vasul de la robot.
Le-am pus de s-au zbătut acolo până s-au avut ca fraţii şi apoi am început să adaug câte o lingură de făină până s-a integrat toată în ... aluat. De fapt ea l-a format :).

Un aluat cam moale....

L-am lăsat la frigider pââââână a doua zi dimineaţă, că nu am mai avut timp să le termin. Dar la reţetă zice că o oră e de ajuns.

Am decupat hârtie de copt exact pe dimensiunile tăvilor. Am presărat puţină făină pe ea.

Am luat câte o bucată de aluat şi am întins foaie direct pe hârtie.

Am uns cu ou bătut.

Am tăiat.

Am presărat chimen.


Am tras hârtia în tavă.

Am încercat să mişc biscuiţii să stea mai răsfiraţi.


După ce am umplut 3 hârtii, adică am lucrat tot aluatul, am aprins cuptorul câteva minuţele le 8 din 8, să se încingă. Am redus la 1 din 8. Am băgat tăvile pe rând şi am lăsat câte 20 25 30 de minute. Depinde de tavă. Oricum, pe toate le-am verificat de la minutul 20 încolo.




Sursa reţetei: aici.




Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.