De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

marți, 8 septembrie 2009

Boambe




Niște biscuiței foarte foarte gustoși, potriviți gustului nostru.

Am folosit:
  • 2 ouă
  • un praf de sare
  • 1 lingură cu apă

  • 120 gr zahăr
  • coajă de lămâie
  • 1 fiolă esență de lămâie
  • 1 jumătate de linguriță cu esență de migdale

  • 120 ml ulei

  • 320 gr de făină
  • 1 linguriță rasă cu praf de copt (3 gr)
  • 20 gr nucă de cocos (3 linguri)



Am cântarit făina, praful de copt și cocosul în același castron și le-am amestecat.

Am mixat ouăle cu apa.
Am adăugat zahărul și mirodeniile și am omogenizat.
Am început să picur uleiul în timp ce mixerul era în funcțiune.
Am adăugat amestecul cu făină cam în 3 ture.
Asta am obținut:

Am aprins cuptorul.

Mi-am uns mâinile cu ulei, am format biluțe și le-am așezat în tavă cu distanță între ele.

Le-am lăsat la treapta 1 din 8 până când ape margine se zărea așa o urmă maroniu-deschis.

Le-am făcut pentru un party. Și le-am făcut cu vreo 3 zile înainte. Ce vedeți în prima poză de sus e ce a mai ajuns la party (că le-am ascuns eu :P). Și nu sunt nici jumătate din câte au ieșit.

Sursa rețetei: aici.


3 comentarii:

Sabina spunea...

Hey, Irina, ma bucur ca ti-au placut!

Oana spunea...

super boambele aste...le fac si eu!!!!

Irina spunea...

Sunt perfect de acord. Si eu voi repeta experienta :)


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.