De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

sâmbătă, 5 decembrie 2009

Sos bechamel cu verdeață

Foarte ușor de făcut.


Din:
80 gr unt
30 gr făină (o lingură cu vârf)
300 ml lapte
sare
piper
verdeață tocată (aici am folosit pătrunjel)

Am pus untul la topit. L-am ajutat, amestecând mereu, astfel încât să nu apuce să se încingă prea tare.


Am pus făina. Am omogenizat repede.
Am început să pun câte puțin lapte, amestecând repede, să nu se formeze cocoloașe.


După ce am încorporat tot laptele, amestecând încontinuu, când a dat semne că începe să se îngroașe, am pus sare, piper și verdeața.

Și gata!

Sursa: aici.


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.