De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 14 mai 2009

Vită la cuptor

Eeeei, istoria a început ieri dimineață, când am scos carnea din congelator și am lăsat-o la dezghețat. Vorbim despre:
  • 350 gr pulpa de vită
Cam în același timp am preparat un amestec din:
  • 2 linguri ulei de măsline
  • 1 lingură de zeamă de lămâie
  • 1 linguriță rasa de cimbru
  • 1/4 de linguriță de mentă uscată
  • 1/2 de linguriță de sare
  • 1/4 de linguriță de piper
  • 3 frunze de dafin
Și l-am lăsat să zacă...

La un moment dat, când carnea dădea semne de dezmorțeală, am tăiat-o în felii nici prea subțiri, dar nici prea groase.Am făcut cunoștință fiecărei felii cu domnul amestec și cam asta a ieșit:Am folosit un vas de sticlă termorezistentă cu capacul ei propriu și personal. În vas am pus niște apă, iar capacul l-am pus cu susul în jos. Și acolo am cuibărit feliile de carne.
Buuun!
După vreo câteva ore, zmeul a aruncat buzduganul anunțând că vine acasă. Așa că, am pus cuptorul la muncă. L-am fixat la treapta 5 (din 8) să se încingă.
Am tăiat 2 roșii mititele în cubulețe și le-am aciuat pe lângă carne. Cam așa:Am băgat vasul la cuptor și l-am lăsat acolo vreo 10 minute la treapta 5 și restul până la 60 de minute la treapta 3. Cu mențiunea că pe la minutul 50 am întors feliile.
A ieșit ce vedeți în prima fotografie.
Am servit cu piure de cartofi și cu salată. Dar până să pozez salata, furase bebe castronul să îl ajute pe tati sa "populeze" masa :)).Ideea cu capacul: de aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.