De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 22 iulie 2009

Legume coapte


O minunție de invenție de rețetă :)). Și foarte rapid de preparat (așa mi s-a părut mie).

Am început prin a toca o ceapă medie. Am curățat și vreo 4 căței de usturoi. Am pus tigaia la încins. Două linguri de ulei în ea. Am aruncat ceapa și am lăsat-o 2-3 minute. Am pus și usturoiul trecut prin presă. Am mai ținut 1-2 minute pe foc, amestecând. Am turnat totul în vasul în care avea să coc legumele.


Apoi am curățat și am tăiat felii tot ce vedeți mai jos:



vânătă
dovlecel
cartofi
roșie
ardei capia - tăiat fâșii

Le-am aranjat cum m-am priceput și am pus deasupra sare, piper, cimbru. Am mai picurat puțin ulei și pe deasupra.


Am pus folie de aluminiu și am băgat la cuptor, la treapta 3 din 8. După 30 de minute am verificat un cartof și a trebuit să mai las acoperit la cuptor pentru că nu era făcut.

Când am găsit cartofii moi, am ras deasupra parmezan.



Am mai băgat 10 minute la cuptor, de data asta fără folie.

Am pus alături un cotlet de porc făcut la tigaia grill după ce a zăcut câteva ore acoperit cu sare, piper și cimbru.


Nu mi-e clar ce a fost garnitură la ce :).

Sursa: aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.