De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 18 iunie 2009

Cordon bleu


Săptămâna aceasta Natalia e la țară cu bunicii, așa că ne vom mai înfrupta din prăjeli.

Am făcut și eu cordon bleu pentru două persoane.

Am folosit o jumătate de piept de pui pe care am tăiat-o în două pe lung. Fiecare parte a fost pusă în folie alimentară și ucisă cu nădejde până s-a subțiat și s-a lăbărțat suficient cât să fie împăturită cuprinzând și umplutura.


Am tăiat felii subțiri subțiri de cașcaval, deasupra bastonșe subțiri de mușchi afumat, apoi iar felii subțiri de cașcaval și am împăturit. Ca să nu am surprize am prins cu scobitori.









Într-o farfurie am bătut bine bine un ou cu puțină sare, piper și puțin chilli, am mai pregătit o farfurie pentru amestecul de pane Crocant Pui și încă o farfurie unde să pun puiul mânjit.

Am bălăcit în ou, dat cu puțin praf, iar bălacit în ou, și la final muuuuult praf.

Așa arăta:
A treia bucățică mai mică de jos e un șnițel simplu. O bucată de carne atârnând care nu putea fi umplută nicicum.

Am pus tigaia la încins. Uleiul l-am lăsat să se încingă bine.
Am pus bucățile și am urmărit să nu se ardă de tot. Le-am întors pe toate părțile.
Le-am scos pe hârtie absorbantă.


Am asociat unor cartofi cu legume la tigaie. Și unei salate cu roșii, ceapă, ardei gras, salată verde cu dressing de ulei de măsline, zeamă de lămâie, sare și piper.

Yammmyyyyy!

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.