De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

sâmbătă, 3 iulie 2010

Orez cu sos în 20 de minute




Căldură mare! Chef de gătit: ioc! Poftă de mâncare: la fel. Totuși ... ceva ceva tot trebuie îngurgitat :).

Așa că am pus tigaia la încins.
Am tocat niște ceapă uscată.
Am pus-o la călit la foc mic.
Am pus apă la fiert pentru 2 punguțe cu orez Uncle Bens (fierbe în 10 minute).
Am tăiat un morcov și niște țelină bastonașe. Le-am aruncat și pe ele la călit în tigaie.
Am stins mocneala din tigaie cu suc de roșii. Am adăugat condimente: sare, piper, chilli, oregano și am lăsat la foc mic, amestecând din când în când.

Am pus orezul la fiert.


Spre sfârșit am pus în sos și câteva măsline tăiate în felii.



Pentru cărnițo-dependenți cu niște mușchi ardelenesc afumat pe margine:


Pentru mine cu muuuuult sos:



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.