De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 21 septembrie 2009

Paste cu bulion


În aceeași după-amiază în care ne-am întors din concediu, cei doi năstrușnici săturându-se cu tăiței cu lapte, am realizat că e cazul să mănânc și eu ceva.

Mi-am amintit de ce ”găteam” când eram studentă și nu aveam timp de pierdut.

Apă cu sare la fiert. Când dă în clocot: turnat paste. Și lăsat potrivit timpului trecut pe ambalaj.


Între timp am pus într-o crăticioară un cub serios de margarină vegetală sau de unt. La foc mic. Tocat niște ceapă. Turnat peste untul topit. Adăugat 2 cuburi de bulion ca aici. Sare, piper, oregano, puțin busuioc.

Fiind foarte răcită, am trecut prin presă vreo 5-6 căței de usturoi și am amestecat cu bulionul.

Între timp s-au fiert și pastele. Am amestecat totul.

Și gata!


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.