De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

sâmbătă, 11 iulie 2009

Cartofi cu pui la cuptor

Sâmbătă. Lene maaaaaaare. Bașca o răceală sâcâitoare. Și totuși trebuia să ne hrănim cu ceva.

Mai ales Natalia :).



Așa că ... atât am putut:

  • cartofi - tăiați felii mai grosuțe
  • ceapă - tăiată peștișori (nu chiar fini)
  • ardei gras - tăiat felii (acum nu am avut în casă)
  • usturoi - dat prin presă
  • sare
  • piper
  • boia de ardei - dulce de data asta

trântite în vasul de sticlă termorezistentă cu capac

  • unt - puse câteva felii subțiri din loc în loc
  • o jumătate de piept de pui - tăiat bucăți și prăfuit cu niște condiment pentru pui (iese mult mai gustos cu pulpe, dar acum nu am avut)

  • 5 linguri de apă

pus capac

la cuptor 3/8 pentru 45 de minute

scos, dat capac jos, pus sos de roșii ca aici (dar și cu ceva bucățele de roșii lăsate mai mari)

iar la cuptor fără capac încă 15 minute

De data asta am lăsat o oră la cuptor și am servit sosul de roșii separat. Eram foarte răcită și am vrut să mănânc cu sos de smântână ca aici, doar că am pus muuuuuult mai mult usturoi. Spre disperarea soțului.

Cam atât.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.