De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

marți, 16 iunie 2009

Caiet bătrân



Ce vedeți în poză este un caiet de rețete al mamei mele.
Acest stimabil e cu ceva ani mai mare decât mine. Și în ultima vreme a zăcut în pod la țară, împreună cu multe alte amintiri ale copilăriei mele.

Cum a ajuns el să călătorească de la Fântânele la București (via Iași)?

Ei bine, acum 2 duminici ne întorceam de la țară. În mașină, Natalia moțăia haios în spate. Iar eu și soțul meu discutam diverse. Printre care și cum era în copilăria noastră. Și el a decis brusc și dintr-o dată că vrea să îi fac nuci.

Ei bine, m-a blocat. Mi-am amintit ce bune erau și cum nu prea mâncam eu de ciudă că mă punea mama să muncesc mult la ele :)).

Așa că am sunat la salvatoarea mea, doamna mama, să o întreb dacă mai are forma de nuci. Și am rugat-o să îmi aducă și rețeta.

Ei... iat-o :)). A sosit la capitală în sâmbăta lui 13 iunie 2009, cu trenul de Moldova, să reînvie amintiri minunate.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.