De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 10 iunie 2009

Supă cremă de roşii


Îmi place mult supa de roşii. Fie ea cremă sau nu. Atât de mult încât îmi cumpăram adesea plicuri din acelea cu supă instant.
Tocmai am descoperit o reţetă din care rezultă o supă cu gust foarte asemănător cu aceste supe instant. Doar că acum am ştiut exact ce este înăuntru :).

Aşaaaaa... să vă povestesc.
Am început prin a face o supă din două pulpe superioare de pui dezosate şi un morcovel, o bucată de ţelină şi nişte păstârnac, sare şi piper, toate puse în 1300 ml de apă.
Am curăţat şi tăiat în bucăţi mari 2 cepe de mărime potrivită. Am curăţat şi tăiat în două 3 căţei de usturoi. Am decojit şi tăiat în bucăţi mari vreo 8 roşii babane astfel încât am obţinut 1 kg de roşii de pus în supă.

Când supa era aproape gata (fiartă carnea, adică), am pus o tigaie la încins. Am pus 2 linguri de ulei de măsline şi 10 gr de unt care s-a topit instantaneu. Am aruncat ceapa şi usturoiul în luptă. A început să se caramelizeze foarte repede şi când s-a obrăznicit, am potolit-o cu roşiile tăiate.


Am turnat şi un litru de supă, am ridicat flacăra să o aduc la fierbere (eram cam în criză de timp), apoi am dat la mic şi am lăsat 30 de minute.

Am strecurat legumele şi le-am aruncat în robot. Am pus sare şi piper şi am dat drumul nebunului. Le-a făcut chisăliţă. Am verificat gustul (s-a mai cerut sare) şi am mai dat drumul puţin zăbăucului, aşa, ca să fiu sigură că le-a făcut praf.
Am răsturnat piureul înapoi în tigaie. Am completat cu zeama strecurată până a ajuns la consistenţa care îmi place.

În castron: cu pătrunjel şi leuştean proaspăt tocate şi cu nişte crutoane. Bine, recunosc sacrilegiul: am pus şi frânturi din pulpele fierte la supă iniţial.


Sursa reţetei: aici.




Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.