De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 1 februarie 2010

Macaroane cu brânză


Într-o dimineață, plecând la serviciu, mi-am propus să fac poale în brâu seara, când avea să ajung acasă.
Când am ajuns acasă, nu am mai avut nici o tragere de inimă, mai ales că mașina mea de pâine era în stadiul acesta.
Așa că ... mi-am amintit de macaroanele cu brânză pe care ni le făcea mama. Și având brânza pregătită, am purces la pregătirea lor.

Menționez că Natalia era în trecere de la dietă la regimul normal de mâncare, așa că nu le-am făcut prea dulci. Și că nu aveam în casă macaroane (tuburile acelea goale pe dinăuntru), așa că am folosit spaghete.

Așadar și prin urmare:
  • am pus la fiert 200 - 250 gr de spaghete în apă clocotită cu sare și puțin ulei
  • am pus în robot: 400 gr telemea de vaci (puțin sărată), 2 ouă, 50 gr zahăr vanilat de casă, 100 gr zahăr normal, 2 fiole de esență de vanilie Dr. Oetker (aș fi pus în brânză și o mână de stafide dacă nu era problema Nataliei despre care vă ziceam mai sus) - amestecate bine bine
  • am uns un vas de sticla termorezistentă (cu capac) cu unt
  • am pus un strat de paste, unul de brânză, unul de paste, restul de brânză și am amestecat puțin cu 2 furculițe
  • am bătut 1 ou cu 150 gr de smântână și am turnat deasupra, încercând să întin pe toată suprafața
  • am pus capacul și la cuptor, la flacără mică, timp de 1 oră

Gata!



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.