De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 25 mai 2009

Dovlecei și roșii la cuptor


O garnitură rapidă, în cantitățile astea pentru unu și un sfert.













Am folosit:
  • 2 dovlecei
  • 2 roșii
  • 1 lingură ulei de măsline
  • usturoi
  • sare
  • piper
  • mărar

Dovleceii i-am tăiat în feliuțe mai groase. Am pus la fiert 500 ml de apă cu o linguriță de sare și când a dat în clocot am aruncat acolo dovleceii și i-am lăsat 10 minute.
Într-un vas am pus o lingură de ulei de măsline (întins pe toată suprafața). Am scurs dovleceii și i-am așezat în strat peste ulei. Am pus sare, piper și usturoi tăiat în feliuțe subțiri. Deasupra: strat de roșii tăiate rondele. Iarăși puțină sare și piper și mărar proaspăt tocat deasupra.
Am dat vasul la cuptor pentru 20 de minute la treapta 4 (din 8).

A fost garnitură pentru pui la cuptor. Pâinea din a doua imagine: aici.

3 comentarii:

Alexandra spunea...

Ei, lasati cu garnituara, ca e minunat asa, fara sa mai fie garnitura la nimic:)))))) Acu' tot ce-mi mai trebuie e sa gasesc si niste rosii, ca de cartoane nu duc lipsa.

Irina spunea...

Special pentru tine pun "garniturile" separat :).
Spor la găsit roșii! Dacă nu și nu reușești, îți trimit eu câteva din Turcia, via piața Vitan. Sigur rezistă (folosesc DHL-ul ca să nu avem surprize).
Pup la comentatoarea mea!

P.S. Zi-mi de prăjitură, ce părere îți face? La asta cu Veneția mă refer. Sunt curioasă ce părere are latura ta artistică.

Alexandra spunea...

Ar u nuts???? Eu fac foamea pe-aici ca nebuna, incerc sa slabesc cat mai mult dupa un an de la fatidicul lasat de tigari, ca parc-as fi nascut, asa de greu imi e... Si tu ma pui sa iti spun de prajitura?? Ce sa iti spun de prajitura? E fabuloasa la um o povestesti, si sunt convinsa ca e si mai fabuloasa la cum as manca-o. Arata superb, dar la mine asta nu se pune, eu sunt un porc. Groh. Nu conteaza cum arata, conteaza cum miroase:))))))) Pupez!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.