De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

marți, 26 ianuarie 2010

Lapte condensat



O chestie despre care am auzit și citit drept ingredient la multe rețete de prăjituri. Pe forumuri toată lumea se plângea că nu se găsește în România.
Ca să fiu sinceră, eu nici nu am căutat. Am găsit această rețetă dorind neapărat să fac și eu Milk Schnitte.

Am avut nevoie de:
  • 130 gr lapte praf
  • 40 gr zahăr
  • 60 gr unt
  • 60 gr miere
  • 1 fiolă esență vanilie
  • 75 ml apă fierbinte



Am amestecat toate ingredientele, mai puțin laptele praf.



Aici am făcut o greșeală. Am pus untul direct din frigider. Apa era ea clocotită, dar era puțină și nu a avut spor să topească repede untul rece. Așa că m-am luptat puțin cu niște cocoloașe. Data viitoare voi scoate untul din timp.

Am adăugat și laptele praf. Am omogenizat bine. Și cam asta a fost.

Au ieșit aproximativ 300 gr de lapte condensat (acesta se cântărește în grame, nu se măsoară în mililitri).

Sursa: aici.






Un comentariu:

Anonim spunea...

VAND LAPTE CONDENSAT LA CONSERVA DE METAL DE 400 GRAME,GRASIME 8.5%.
PRODUS NATURAL FARA E-URI SAU ALTE SUBSTANTE CHIMICE.
PRET 4.5LEI/CUTIE
TELEFON:0757067427


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.