De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

sâmbătă, 4 iulie 2009

Sărățele la presă

Împreună cu forma de nuci despre care v-am povestit aici și aici, a sosit la capitală și forma de sărățele. Veche, stătută prin pod, dar foarte așteptată :).

Am folosit:
  • 500 gr făină
  • 50 gr cașcaval ras
  • 50 gr de brânză de capră rasă
  • 75 gr de smântână
  • 1 linguriță de sare
  • 1 linguriță de chimen
  • 1 lingură de ulei
  • 125 gr de margarină
  • 150 ml de lapte

Am amestecat totul. La început, aluatul arăta așa și am frământat până ce a ajuns așa:

Am făcut biluțe și le-am copt în forma încinsăcam 1 minut și jumătate pe fiecare parte.

Au ieșit 39 de sărățele.

După ce s-au răcit bine, am pus câte 10 în punguțe pe care le-am legat strâns după ce am încercat să scot aerul din ele.

Sursa:

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.