De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 1 iunie 2009

Cârnați în aluat foetaj

Îmi era poftă de așa ceva. Pe vremuri, soțul meu cumpăra din hypermarket, de la raionul congelate, dar nu am mai găsit.

Și atunci, am zis să încerc.

Am achiziționat niște cârnați care nu necesită preparare înainte.
Am făcut aluatul ca aici.

Am aprins cuptorul, să se încingă. Asta a fost o greșeală. Cuptorul trebuia aprins după ce am terminat de lucrat aluatul. S-a muiat de la căldură și la ultimele bucăți a fost groaznic.

Am întins foaie subțire subțire de aluat și am tăiat în pătrate. Asta a fost a doua greșeală. Trebuia să împart ruloul în două sau în trei, nu să îl scot pe tot o dată din frigider.
Am amestecat pe aluat puțin muștar cu sos de pizza Heinz, am plasat cârnatul deasupra și am strâns aluatul în jurul lui.

Am lăsat la cuptor, la treapta 4 din 8, vreo 30 de minute.

Calzi, nu mi s-au părut a fi vreo mare șmecherie. Ba dimpotrivă.
Drept urmare, când s-au răcit, i-am pus într-o pungă.
A doua zi dimineață, înainte să plec să îi dau de pomană, am mai gustat o dată. Foarte foarte buni.

Sigur voi repeta, dar cu ceva mai puțin gras.


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.