De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 20 august 2009

Suc de pepene galben



Am avut un pepene care a șezut cam mult până să fie tăiat. Și s-a ... ofilit.

Am încercat să îi dau Nataliei să mănânce, ea fiind mare amatoare de pepene galben. Dar a simțit și ea miezul cam moale și a refuzat.














Atunci am luat eu frumos cuburi de fruct și le-am executat la robot. Tot curățând filtrul ăla de vreo 4 ori.


Pentru că Natalia își bea sucul dintr-o sticlă mai ... specială din care nu poate curge lichidul când nu bea ea. Și trebuia să subțiez lichidul, adică să mai scap de pulpă.

Am trecut de două ori prin strecurătoare.


Și asta a fost.

A băut Natalia mea 1l de suc. Iar când a luat prima gură a și țipat: ”Pepenee!”




3 comentarii:

Oana spunea...

imi place mult pepenele galben si sucul cred ca a fost delicios....felicitari.

Irina spunea...

Mulțumesc.
A fost foarte bun. Sigur voi repeta.

Anonim spunea...

cu putin suc de lamaie e delicios


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.