De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

marți, 13 iulie 2010

Chiftele cu cașcaval



Altă improvizație. Cam riscantă, dar a ieșit bine până la urmă.

Am folosit:
  • 250 gr carne tocată (a fost ceva pasăre de țară)
  • miezul umezit și stors de la o felie sănătoasă de pâine
  • 2 cartofi medii dați prin răzătoarea mare
  • 50-70 gr cașcaval dat prin aceeași răzătoare
  • 1 ou
  • sare
  • piper
  • chilli
  • usturoi
  • mărar

Le-am amestecat pe toate. Și am început să le prăjesc.
Taaare frică mi-a fost cu cașcavalul, să nu mi se prindă chiftelele de tigaie. Soluția a fost să pun mai puține la o tură de prăjire și să le întorc mai des decât pe chiftelele obișnuite. Cam de 3 ori pe fiecare parte. La ultima întoarcere chiar nu se mai lipeau deloc.


Scoase pe șervet de hârtie absorbantă:


Treabă asortată cu ghiveciul de legume despre care vă povesteam aici.


4 comentarii:

Florian Stroe spunea...

Încearcă cu parmezan (dar să nu cumperi din acela gata ras că nu e bun...) şi înlocuieşte la chiftele pâinea înmuiată cu pesmet! Cam 3 linguri cu pesmet în loc de o felie mare de pâine...ies mai pufoase şi poţi să pui şi puţin mai mult ou că o să-l absoarbă pesmetul...
Îmi place că faci mâncare sănătoasă...nu de regim...şi e foarte bine pentru că numai asta are gust!
Dă-i bătaie!

Irina spunea...

Mulţumesc, Florian, pentru idei.
Cu pesmetul voi încerca. Nu am ştiut.

Cu parmezanul însă ... Iau destul de rar pentru că nu îmi place decât cel italienesc, bucată compactă la care asud eu răzuind. Variantele româneşti nu prea îmi surâd. Iar acela este foarte scump. Când mi-e poftă tare de lasagna şi fac acasă, atunci mă îndur să cumpăr :). În mod clar nu l-aş pune la chiftele :)).

Florian Stroe spunea...

Nu mai cumpăra gen Reggiano sau mai ştiu eu cum gata ambalat (triunghi d-ăla micu...) că e enorm de scump.
Pe la unele supermarketuri (sigur la Gima) au parmezan la calup, mult mai ieftin şi mai bun!!!
Dacă mergi la un restaurant italienesc (io mai fac şi d-astea) te duci cu sărumâna şi îi rogi să-ţi vândă parmezan...e în jur de 60-70 de lei kilogramul! Oricum nu cumperi mult că nu se consumă repede...

Irina spunea...

Mulţumesc pentru ponturi, Florian!

Eşti o comoară la ... blogul omului :))!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.