De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

vineri, 11 decembrie 2009

Ficăței la tigaie



Yaaaammmmyyyy :))

Am folosit:
  • 500 gr ficăței de pui
  • 3 cepe
  • frunze de dafin
  • sare
  • piper
  • ulei de floarea soarelui

Am spălat bine ficățeii. I-am pus la scurs.

Am pus tigaia la încins.

Am tăiat ceapa peștișori.

Am pus ulei în tigaie (cam 1-2 linguri).

Am pus piperul, dafinul și ceapa și am lăsat la călit la foc mic.

După ce s-a muiat bine ceapa, am așezat deasupra ficățeii.

Am pus capacul și am lăsat la foc mic până ce a scăzut apa lăsată.


Sare am pus la sfârșit, foarte puțină. Cine a mai vrut și-a completat în farfurie.

Am combinat cu piure simplu de cartofi și cu gogoșari în oțet.

Sursa: aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.