De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

duminică, 13 decembrie 2009

Premiu de la Miha


Miha este una din bloggeriţele culinărese pe care eu le urmăresc zilnic. Se vede şi din sursele mele :).
Miha este cea care mi-a reamintit de colţunaşii copilăriei mele.
Miha este cea despre care mama mea a spus: Aaaaaa, moldoveancă de-a noastră! după ce s-a uitat la linkul cu acei colţunaşi despre care vă vorbeam mai sus. (Şi eu sunt tot din Iaşi, dar am migrat:)

În fine, Miha este cea care mi-a făcut o surpriză minunată: mi-a dăruit nişte premii înainte de Crăciun şi m-a făcut să mă simt tare mândră de mine!



MULŢUMESC, MIHA!!!












La rândul meu le ofer fetelor pe care le admir şi de la care mă inspir:

Laura Sava (mentorul meu primordial)
Amalia
Sabina
Oana
Gabi (mai ales pentru cozonacii babani pe care îi voi repeta la aceste sărbători)

Doamnelor, poftiţi la premii! :)

2 comentarii:

Amalia spunea...

Hey Irina , multumesc mult pentru premiu, esti draguta ca te-ai gandit la mine :). Te pup si numai retete bune :)).

Laura spunea...

Irina scumpa, cu maaare intarziere, dar cu la fel de mare bucurie iti multumesc pentru premiu, mai ales ca e insotit de niste minunate cuvinte :P
Il iau chiar acum, pupici multi, multi!!!!!!!!!!!!!!!!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.