De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 1 aprilie 2010

Tort Tiramisu cu ciocolată



Finalul apoteotic de asamblare a tortului.

Format din:

Blatul - tăiat în 3
2 straturi de cremă

Fondant pe deasupra

Cel puţin 1 oră la frigider

Şi cam asta este!

Din păcate nu am ajuns şi la petrecerea de Florii a soacrei mele. Am trimis doar tortul în dar. Aşa că nu am poze cu secţiunea lui.

După cum vă povesteam în postul cu blatul, am făcut un frăţior mai mic. 2 blaturi dreptunghiulare cu un strat de cremă între ele. Însiropat cu aceeaşi băutură Inka.


Este foarte gustos şi plin de savoare.

Sursa: aici.


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.