De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 20 mai 2009

Supă de pui cu tăiței

E vreme de vară, deși e mai. Foarte foarte cald. Nu e chef nici de mâncat mâncăruri grele, nici de gătit așa ceva.
Am găsit în congelator
  • niște carne de pui de țară
am pus alaturi:
  • morcov
  • țelină
  • păstârnac
  • ceapă
  • leuștean
  • pătrunjel verde
  • sare
  • piper
  • tăiței (de casă, de la mama, să-i dea Dumnezeu sănătate! )
și am făcut o supă foarte rapidă.
Cum? Așa:
  • am pus carnea la fiert în 1,5l apă
  • după ce am spumat ce era de spumat, am adăugat toate legumele, sare și piper și câte o ramură de leuștean și de pătrunjel așa întregi
  • am adus la fierbere, am pus capacul mai într-o rână așa să aiba pe unde ieși aburul, și am lăsat la foc mic 45 de minute
  • am scos tot din apă, am strecurat zeama, și am pus-o din nou pe foc mic cu tăițeii în ea
  • am tăiat fin fin niște pătrunjel verde și niște leuștean și o parte din carne și le-am trântit în oală
  • și gata!
La servire, am presărat pătrunjel verde și leuștean proaspăt tocate.

Cu puiul din comerț cred că se reduce timpul de executare. Și probabil trebuie adăugat puțin puțin ulei. Puiul meu avea grăsime naturelă :)).

Ce am făcut cu legumele extrase din supă? Le-am tăiat ca pentru salată boeuf, am tăiat și puțină carne de pui, am pus puțină lămâie și puțină maioneză și ... le-am mâncat. Foaaaaarte bun!

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.