De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

vineri, 8 mai 2009

"Principii" in bucătărie

  • De la mama (care e o maestră în bucătărie) am aflat că în orice preparat se pune SARE. Cantitatea face diferența :).
  • Foarte greu m-am descurcat cu rețetele cu formulări de genul: un pahar de zahar (de care pahar?!?!?) sau făină cât cuprinde (cât Doamne iartă-mă cuprinde?!?!). Așadar, pentru mine cântarul electronic de bucătărie si cănile gradate sunt mană cerească (să vedeți ce bune sunt biberoanele la măsurat lichidele). Mă voi stradui ca toate rețetele pe care le postez să aibă cantități exacte de ingrediente.
  • Mixerul electric și robotul de bucătărie sunt alte două instrumente vitale pentru mine.
  • De când a apărut bebe, cuptorul cu microunde nu mai e folosit doar pentru popcorn. Am fost nevoiți sa consumăm lapte praf. Așa că: apă măsurat, 30 de secunde la microunde (sau mai puțin, depinde de cantitate), turnat în biberon peste laptele praf, agitat și gata masa. Ceai pentru domnul? Apă in cană, 3 minute la 850, introdus plicul si gata. Decongelat pâine de casă sau încălzit pâine cumpărată ieri de la cuptor. Incălzit porția de mâncare. Și muuulte altele. E de mare ajutor in economisirea timpului și scuteste de spălat vase.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.