De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

vineri, 19 iunie 2009

Bile din biscuiți


Când am găsit rețeta în caiet, mi-am adus aminte ce mult îmi plăceau! Mai ales că la astea nu mă punea mama să o ajut cu NIMIC. Deci, doar mâncam :)).

Și le-am făcut și eu așa:
  • 125 ml de lapte
  • 125 gr de zahăr
le-am pus pe foc mic, amestecând bine, să nu rămână zahărul pe fundul vasului și să se ardă. După ce a dat în clocot, am lăsat exact 5 minute și am dat deoparte să se răcească.

  • 250 gr de biscuiți populari au aterizat în robot (am folosit cuțitul pentru carne) și au fost bine bine mărunțiți

Peste ei am pus:
amestecul de lapte
  • 15 gr de cacao
  • 125 gr de margarină
  • 50 gr de unt
  • 2 fiole de esență de rom

și am dat drumul la masacru. Asta am obținut:Am scos sâmburii la niște vișine și m-am apucat de modelat:



Am tăvălit bilele prin nucă (o jumătate) și prin nucă de cocos (restul) și gata!



Sursa:

5 comentarii:

Florian Stroe spunea...

Foarte tare reţeta asta!
Dacă nu-i bai, cred că am să fac şi eu şi am să postez pe blogul meu (cu încuviinţarea dumneavoastră)...
Chiar ai făcut o treabă bună!

Irina spunea...

Este o onoare pentru mine, Florian!
Mulţumesc pentru vizită, spor la lucru şi, dacă îţi ajunge timpul, dă-mi de veste cum ţi se par şi după degustare.

BabyGirl spunea...

Foarte bune bilutele...le-am facut si eu astazi...au iesit perfecte si foarte gustoase!!!va recomand tuturor aceasta reteta...este foarte buna!!!Doamna Irina va multumesc ptr reteta!!!Este prima data cand o fac si mi-a iesit ca la carte!!!Daca mai aveti retete usoare si gustoase va rog sa ne mai aratati si noua!!!Va pup Maria!

Irina spunea...

Ma bucur tare mult, Maria, ca am fost de folos!

Anonim spunea...

foarte tare reteta (Y) si bune si usoara de facum multumim


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.