De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

sâmbătă, 22 mai 2010

La ce m-a provocat cocoșul!

Dragii mei, vă avertizez că postul ăsta l-ar face pe Tarantino să înceapă să mă aprecieze :)).

Nașă dragă, să nu cazi de pe scaun de râs, te roooog!!!

Bun, să încerc să fiu mai explicită, că sunt sigură că majoritatea dintre voi nu au înțeles ce naiba vreau eu să zic aici.

Să porționez pui întregi cumpărați de la magazin a fost întotdeauna o groază pentru mine. Drept urmare, de obicei achiziționez pulpe (fără piele eventual) separat, pieptul (fără piele și dezosat) separat, ș.a.m.d.

Dar iată-l măre că apare tata socru cu un cocoș de țară. Hmmmm! Am primit vestea la telefon, fiind la serviciu, că voi găsi acasă în congelator specimenul. Am și „guițat”: Aoleu, ce mă fac cu el?
L-am lăsat abandonat acolo câteva zile până când m-am ambiționat. Dă-l încolo de cocoș, mă face el pe mine?

Și am trecut la treabă după ce l-am lăsat o noapte să se dezghețe.


Am scos pielea, mai puțin de pe aripi că nu am avut cum.

Am tăiat aripile.


Am trecut la pulpe. Am folosit cuțitul, dar și forța mecanică să descopăr articulațiile de unde să le desprind. Fiindcă mi s-au părut foarte mari, am desprins partea superioară de cea inferioară.


Am tăiat pieptul de spată, iar pe aceasta din urmă am tăiat-o în două. Am desprins și gâtul.


Faza cu dezosarea pieptului nu mi-a ieșit. Mai încerc data viitoare, dacă o mai exista vreuna.

Oricum, deja am executat o zamă de cocoș din aripi și gât (wow, ce gust!) și un ostropel din pulpe.

V-am oripilat? :)

P.S. Am uitat să menționez că mi-a luat cam 30-40 de minute :).

2 comentarii:

geta spunea...

nici mie nu-mi place procedura...dar finalul...ce final!supa din pasare de casa nu se asemuieste cu nimic...eu am rude la tara si,destul de des trebuie sa prestez!

Alina Ghebaur spunea...

:))) te si vad in lupta dezlantuita!...sangeroasa treaba, dar si gustoasa...


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.