De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

marți, 26 mai 2009

Orez cu legume și cu carne





Atât mie cât și Nataliei ne place orezul foarte mult. Soțul meu mănâncă ... și el :)).



Și cam așa îl prepar:

Fac o supă din carne și legume. Acum am mai avut un copan de curcan de țară. L-am pus la fiert în 1,5l apă și l-am lăsat 20 de minute, apoi am adăugat morcovul, țelina și păstârnacul (asta aveam în casă) și am pus sare și piper. După alte 20 de minute de clocotit am aruncat și dovlecelul.

După 10 minute, m-am apucat să toc mărunt ceapa verde pe care am aruncat-o în 2 linguri de ulei de măsline în tigaie și am pus capacul.

Când ceapa s-a înmuiat, am pus o ceașcă plină cu orez (185 gr) și am amestecat bine bine bine să intre fiecare bob în contact cu uleiul. Am lăsat la foc mic vreo 5 minute, amestecând de 2 sau de 3 ori.

În timpul ăsta am scos legumele și carnea din supă și le-am tăiat cuburi, la fel am făcut și cu 4 roșii mici și le-am pus pe toate în tigaie. Cu aceeași ceașcă în care a fost orezul, am turnat și 3 cești pline cu supă, iar a 4-a am umplut-o pe jumătate cu piure de roșii și am completat cu supă. Sare, piper. Acum amestec bine toate cele, dar cu grijă să nu se strivească legumele.

Am lăsat la foc mic 20 de minute fără să mai amestec deloc.
La sfârșit am pus leuștean tocat fin, am amestecat ușor am stins ochiul și am lăsat la odihnit vreo 10 minute.
Este foarte gustos.

Au ieșit 3 porții potrivite, dar Natalia a mâncat de 2 ori :).

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.