De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

marți, 7 iulie 2009

Vită cu găluște

Un fel de mâncare ”inventat” tot bântuind cu gândurile la concediu.
Iată și porția Nataliei:

Am folosit:
  • 250 gr pulpă de vită tăiată în bucăți mici, să semene cu găluștele
  • 2 linguri sos de soia cu care am stropit carnea

  • ceapă (3 mici, dar mergea și mai multă)
  • 2 căței de usturoi (e mult mai gustos cu mai mult, dar ... am mai povestit de aversiunea soțului meu față de usturoi)
  • o roșie mai mărișoară
  • un cub de bulion ca aici

  • supă de legume (îmi rămăsese de aici, dar se poate și cu apă)

  • unt
  • oregano
  • sare
  • piper

Bun! Și treaba stă cam așa:
Tigaie la încins.
Unt la topit și oregano în tigaie.
Pus carne la foc mare și amestecat repede pe toate părțile să prindă culoare. Lăsat câteva minute la foc mic.
(În timpul ăsta am aruncat găluștele în oală)
Adăugat ceapa și usturoiul - amestecat, lăsat 2-3 minute.
Pus roșie, bulion, condimente, și supă cât să aibă în ce să fiarbă carnea. Nici prea multă supă nu ar fi fost bine, că rămâneam cu un sos prea lichid la final.
Lăsat la foc mic. Verificat și amestecat din când în când, adăugat supă eventual.
Când a fost fiartă carnea, am adăugat găluștele.
Potrivit de sare și piper.
Lăsat încă 10 minute la foc mic.
Și asta a fost tot!


La servire, am tocat niște mărar deasupra.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.