De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 30 ianuarie 2012

Festin ... din lene




Oameni buni, o lene ce m-a încercat în acest sfârşit de săptămână... nu aţi mai văzut aşa ceva :P.

Şi unde mai pui că trebuia hrănită şi familia, că nu tu grădiniţă unde să mănânce copilul sănătos, nu tu sorţi de ieşit din casă din cauza gerului ... nenorocire, ce mai!

Nu mi-a rămas decât un lucru de făcut: ia să vad eu ce zace prin frigider.
Nişte sărmăluţe buneeeee, dar puţine...
Nişte paste buneee, dar puţine şi alea...
Nişte mămăligă cu brânză şi cu smântână solicitată cu o seara înainte şi nemâncată...
Nişte ouă de prepeliţă...

Nişte caşcaval...
Nişte unt...

Ia stai... şi m-am apucat de joacă:

Într-un vas de ceramica am pus sărmăluţele şi am acoperit cu folie de aluminiu.
În altul am pus pastele şi am ras nişte caşcaval deasupra.
Am uns un castron cu unt, am îndesat bine mămăliguţa, am răzuit caşcaval şi am spart nişte ouă de prepeliţă deasupra. Am acoperit castronul cu o farfurie de sticlă transparentă ca să vad ce se întâmplă pe acolo.


Am băgat la cuptor la temperatură domoală, că al meu clan era la săniuş.
Am scos când am văzut ouăle închegate.

Şi ba mânaţi de masa plină de mirosuri, ba de foamea stârnită de ger s-au cam bătut turcii la gura noastră :)).

4 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Un festin in toata regula.Sa va fie de bine.Pup!

Irina spunea...

Mulţumesc, DiaMar!

Anonim spunea...

De preferat evitarea utilizarii foliei de aluminiu la pregatirea preparatelor.Alternativa este folosirea capacelor emailate pentru oale sau seturile de ceramica.

Irina spunea...

Mulțumesc pentru vizită și pentru sfat doamnă ...ăăăă... sau domnule ...


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.