De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 9 septembrie 2009

Pui cu orez și cu roșii

Natalia mea e înnebunită după orez. Și cum era o după-amiază cam ... câh! din perspectiva mea (lipsă de chef de gătit: gârlăăăăăă), am făcut mâncarea asta foarte rapid (ca să scap de o grijă pentru 2 zile :)) ).

Am pregătit o jumătate de piept de pui ca aici.

În același timp am tocat o ceapă medie spre mică, o jumătate de ardei kapia, două roșii fără coajă. Am curățat și am trecut prin presă 5 căței de usturoi. Am pregătit o ceașcă de orez.

Am pus tigaia la încins. Am pus ulei cât să fie acoperit fundul tigăii.
Turnat ceapa, usturoiul și ardeiul în tigaie. Lăsat cam 5 minute cu amestecat din când în când.
Turnat orezul în tigaie. Lăsat cam 5 minute cu amestecat din când în când.
Turnat roșiile.
Cu aceeași ceașcă cu care am măsurat orezul am pus și 500 ml suc de roșii și restul apă astfel încât să am 4 cești pline de lichid pentru fiert.
Între timp a fost gata și carnea. Am adăugat-o și am amestecat. Pe gustate am potrivit de sare și piper.
Am lăsat la foc mic 20 de minute (atât scrie pe punga mea de orez că e necesar pentru fierbere).
O ultimă amestecare, am închis flacăra, am pus capacul și am mai lăsat 10 minute așa acoperit.


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.