De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 13 iulie 2009

Cupe din mămăligă


Vine seara. Vine soțul de la serviciu. Dar cheful meu de gătit nu mai vine.

Așa că trebuie încropit ceva rapid și ... sățios, ca să nu zic eficient.

Am făcut o mămăliguță din 1 parte mălai, 3 părți apă rece și sare. (Prin parte, înțeleg faptul că măsor exact cu același recipient atât mălaiul cât și apa. Ca să iasă puțină, eu folosesc o ceașcă de cafea).
Amestec bine la rece, pun la fiert. După vreo câteva minute mai amestec o dată bine și las la foc mic până se desprinde de vas pe margini. Atunci mai amestec o dată și răstorn.

Având mămăliguța gata, am tapetat cu ea, în strat mai grosuț, niște castronele despre care știam că suportă ... băgatul la cuptor.

Am uns cu un cubuleț de unt.

Am pus niște cotlet de porc tăiat cuburi.

Niște brânză de capră (asta aveam prin casă).
Am spart un ou deasupra.

Am presărat ceapă verde la plic.

Am dat la cuptor la 2/8 cam 15 minute al meu, și mai mult al soțului pentru că lui i s-a părut că nu e făcut oul.

Ideea - de aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.