De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 17 iunie 2009

Mojito




Am picat cu ochii pe o sticlă de rom Bacardi în dulap și mi-am amintit ce mult îi place soțului meu această băutură.

Așa că ... m-am străduit să îi fac o surpriză.

Pentru o porție am folosit:
  • 1 lime
  • 6 frunzulițe de mentă proaspătă
  • 2 cuburi de zahăr brun
  • muuuultă gheață
  • 50 ml de rom
  • 100 ml de apă minerală

Am aruncat menta în pahar. Am tăiat lime-ul în două. O jumătate am tăiat-o și pe ea în două și hop țop peste mentă. Pe cealaltă jumătate am stors-o doar de zeamă. Am pus și zahărul.
Ajunsă în acest punct, am luat o furculiță și am bumbăcit cele ce se găseau în pahar. Cu ciudă ... că nu mai sunt în Mauritius, acolo unde am băut cel mai bun mojito.
La un moment dat am obosit :) și m-am calmat.

Am încercat să fac fulgi de gheață, punând cuburi în robot, la cuțit. Au ieșit fulgi, dar când am turnat romul și apa peste ei, s-au topit muuuuult mai repede decât cei de la bar. Mai bine lăsam cuburile întregi.

Dar a fost totuși o surpriză plăcută :).

Rețeta am luat-o de aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.