De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 11 noiembrie 2009

Bărcuțe cu dulceață



Pentru aluat am folosit:
  • 100 ml apă călduță
  • 20 gr unt
  • 1 ou
  • 3 gr sare
  • 20 gr zahăr
  • 200 gr făină
  • 4 gr drojdie uscată

În ordinea menționată au aterizat în mașina de pâine. La programul de frământare și dospire.

GREȘEALA mea: deși în rețetă era menționat că trebuie pus ou în cantitate de doar 20 gr, eu am aruncat acolo un ou întreg. Trebuia să bat bine oul, să îmi iau cele 20 gr pentru aluat, iar restul să îl folosesc pentru uns. Dar ... dă-i, Doamne, omului mintea de pe urmă...
M-am ales cu un aluat foarte lipicios pe care l-am modelat cu ajutorul unei cantități destul de mare de făină.


Am modelat așa: făcut un bastonaș gros, aplatizat cu sucitorul, tăiat marginile (dar nu de tot în extremitățile înguste) și încrucișat marginile:

Iată producția:
Am mai lăsat la dospit o jumătate de oră, am umplut cu gem și am uns cu ou bătut cu puțin lapte:


La cuptor, la treapta 1, timp de 20 de minute.



Sursa: aici.



Un comentariu:

Alexandra spunea...

Deci, practic: ne-am batut pe barcutele primite de la Irina, si pentru ca noi eram doua si barcutele erau in numar impar, am impartit suroreshte ultima bucata barcuta, avand grija maxima sa fie totul fifty-fifty. Genul de desert rustic pe care americanii - daca l-ar avea - l-ar numi food for the soul.


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.